PAÜ Turizm Fakültesi’nde, Turizm İşletmeciliği bölümü öğrencilerinin gerçekleştirdikleri söyleşinin konuğu Peninsula Tour Dalaman Bölge Müdürü Ali Kırlı oldu. Söyleşide sektörel tecrübelerini aktaran Kırlı öğrencilere tavsiyelerde bulundu. Araştırmanın önemli bir araç olduğunu ifade eden Kırlı, “Düşündüğünüz her şeyi yapın, kahve kültürünüzde olsun, sokak kültürünüzde, karşı cinse ilgiyide her şeyi yaşayın, sınırda tanımayın ama bir şey unutmayın siz öğrencisiniz idealleriniz olsun, sektörle ilgili sayfalara en az 1 saatinizi ayırın. Sektörün sayfalarını da, duayen dediğimiz insanların neler yazdığını, dünyada neler oluyor, trend nereye doğru gidiyor gibi başlıklar altında göz gezdirmeniz gelecekte sizlerin daha iyi yerlere gelmenizi sağlayacaktır.” diye konuştu.
Müşteri memnuniyetinin esas olduğunu ifade eden Ali Kırlı, “Günümüzde müşteri tatmini sağlanması özellikle hizmet işlerinde son derece önemlidir çünkü kazandığınız bir müşteriyi sürekli sizden ürün almasını sağlamakta onu memnun etmekten geçer. Hizmet işletmelerinde yöneticiler ve çalışanlar misafire karşı anlayışlı ve yardımcı olan sıcak bir tavır sergilemeli ve misafirlerin şikayet veya isteklerini dikkate almalı, gerekeni yapmalıdır.” dedi.
Son olarak yaşanan şikayetlerin avantaja çevrilebileceğini söyleyen Kırlı, “Sektörümüz hizmet sektörü olduğu için insana dayalı olduğu için daha çok ta şikayetler bunlar üzerinden geliyor ama bunları yine avantaja çevirmekte bizlerin elinde ve sektörde iyi noktalara gelmekte olasıdır.” şeklinde konuştu.