Denizli'de bir yazılım ve kodlama firmasının internet üzerinde yayınlanan Squit Game adlı diziden esinlenerek bir deney yapmak istedi. Yaklaşık 5 binden fazla üzerinde QR kod olan kartvizit dağıtıldı. Akıllı telefonlardan okutulan kod ile kayıt sitesi açıldı ve Ad, soyad, telefon numarası ve doğum tarihi bilgilerini paylaşan kullanıcıların karşısına daha sonra 15 günü geriye sayan bir sayaç çıktı. O kartların gizemi çözüldü! Firma ortaklarından Ahmet Altıntaş konuyla ilgili kimse ne olduğunu bilmeden kişisel bilgilerini paylaşması konusunda nasıl tepki vereceğini sınamak olduğunu ve beklenenden fazla etkileşim aldıklarını aktardı. Aynı zamanda kişlerin birbirlerine bu sosyal medya hesapları üzerinden etkileşime girerek siteye ziyaretçi sayısını çoğalttıklarını ve 10 binden fazla kişinin kişisel verilerini topladıklarını aktardı.