Reklamı Geç
script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-9506100484003570" crossorigin="anonymous">

ADM Elektrik Dağıtım Muhtarları Dinliyor

ADM Elektrik Dağıtım Şirketinin hizmet verdiği 3 ilde şirket yöneticileri; muhtarlara özel toplantılar ve düzenli ziyaret programları gerçekleştiriyor. Çağrı merkezinden muhtarlara özel sunulan hizmetler ile kurulan etkili iletişim sayesinde tüketicilere çözüm odaklı, hızlı ve etkin hizmetler sunuyor.

ADM Elektrik Dağıtım Muhtarları Dinliyor

      ADM Elektrik Dağıtım Şirketinin hizmet verdiği 3 ilde şirket yöneticileri; muhtarlara özel toplantılar ve düzenli ziyaret programları gerçekleştiriyor. Çağrı merkezinden muhtarlara özel sunulan hizmetler ile kurulan etkili iletişim sayesinde tüketicilere çözüm odaklı, hızlı ve etkin hizmetler sunuyor.

 

Toplantılarda muhtarlara; tüketiciye fayda sağlayan Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları, yeni yatırım projeleri, tüm hizmetlerin kolayca takip edilebildiği ücretsiz mobil uygulama ve muhtarlar için özel oluşturulan “Çağrı Merkezi Muhtar Hattı” hakkında da bilgi veriliyor.

 

3 İlde 1.855 Muhtarla, 2.668 Görüşme

 

Düzenli olarak gerçekleştirilen muhtar ziyaretlerinde ise, yeni ihtiyaçlar yerinde tespit ediliyor. Bakım, onarım programları ve yatırım projeleri bu ziyaretler sonrasında talepler dahilinde yeniden şekillendiriliyor. Geçtiğimiz yıl üç ilde 1.855 muhtarla 2.668 birebir görüşme gerçekleştiren şirket yöneticileri; muhtar ve tüketici memnuniyeti adına süreklilik gösteren bir iletişim stratejisi izliyor.

 

Çağrı Merkezi Muhtar Hattı

 

Şirketin Çağrı Merkezi bünyesinde kurulan “Muhtar Hattı” sayesinde; telefon numaraları sisteme tanımlanan Aydın, Denizli ve Muğla’da bulunan muhtarlar, çağrı merkezine çok hızlı bir şekilde ulaşım sağlayabiliyor. Bekleme süresi olmaksızın çağrı merkeziyle görüşebilen muhtarlar, tüketici ihtiyaç ve taleplerini hızlı bir şekilde iletebiliyor.

 

Hizmetlerden Muhtarlar Memnun, Tüketiciler Mutlu

 

Toplantılar sonrasında oldukça fazla sayıda olumlu geri dönüş alan şirket, yine Çağrı Merkezi’nden yapılan “Muhtar Memnuniyet Aramalar”ı ile düzenli olarak kendi performansını analiz ediyor.

script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-9506100484003570" crossorigin="anonymous">
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÇAVUŞOĞLU PERSONELİN TÜM İZNİNİ İPTAL ETTİ!
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÇAVUŞOĞLU PERSONELİN TÜM İZNİNİ İPTAL ETTİ!
Babadağ Belediye Başkanı Kumral Kandili unutmadı!
Babadağ Belediye Başkanı Kumral Kandili unutmadı!