Advert

Aynes, “Evdeki Influencer” Projesi ile Anadolu’nun İlgili ve Yetenekli Kadınları’nı Ortaya Çıkarıyor…

Aynes, Anadolu’nun dört bir yanındaki yetenek sahibi “influencer” adaylarını bulmak için yola çıktı. Düzenlenen farklı parkurlarda başarı gösteren on iki kadınımızın yeteneklerini ortaya koymalarına önayak olup, eğitimlerine katkıda bulunarak influencer olmalarını sağladı.

Aynes, “Evdeki Influencer” Projesi ile Anadolu’nun İlgili ve Yetenekli Kadınları’nı Ortaya Çıkarıyor…

Türkiye’nin önde gelen süt üreticilerinden Aynes, sadece gıda alanında değil sosyal sorumluluk alanında da çeşitli projelere imza atıyor. Evlerinde fark yaratan ve keşfedilmeyi bekleyen yetenekli kadınlar için Aynes’in başlattığı “Evdeki Influencer” projesi, Anadolu’nun dört bir köşesinde, kendi evlerinde “influencer” olan kadınlardan ilham alınarak geliştirildi. Proje kapsamında, Anadolu’da saklı kalmış bu yeteneklerin ortaya çıkarılması ve becerilerinin tüm Türkiye ile paylaşılması hedeflendi. Proje, kadınlara ışık tutmayı ve influencer kavramına yeni bir anlam katmayı amaçladı.

Aynes CEO’su Murat Hocalar proje hakkında “Aynes olarak, dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik girişimi olan Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’nin (UN Global Compact) imzalısı olduk. Burada ekonomik, sosyal ve çevresel gelişime 17 sürdürülebilir kalkınma amacına hizmet edeceğimize katkı sağlayacağımıza söz verdik. İşimizi en iyi şekilde yapma mücadelesi verdiğimiz içinde bulunduğumuz sektörlerde, bu topraklara teşekkürümüzü halkımızı bilinçlendirerek sunmaya çalışıyoruz. Son olarak hayata geçirdiğimiz ‘Evdeki Influencer’ projesi de, Anadolu’muzun dört bir yanında yetenekli kadınlarımızın ‘influencer’ olabilecek kapasitelerini ön plana çıkaracak öncü bir projedir” açıklamasını yaptı. Hocalar sözlerine ayrıca şöyle devam etti: “Kadınların toplumsal ve ekonomik hayata aktif katılımlarını, kadının güçlendirilmesini, etkinlik alanlarının genişletilmesini, eğitim, istihdam, sağlık, siyaset ve hukuk gibi her alanda eşit fırsat ve olanaklardan faydalanabilmesini çok önemsiyoruz.”

Şatır: “Her marka kendi internet ünlüsünü yani marka elçisini yaratmalı”

“Evdeki Influencer” Proje Elçisi Pazarlama Müdürü Derya Şatır “Influencer kavramı Influencing’ten geliyor. Türkçe’ye Etkileyici Pazarlama olarak çevirilen bu kavram, internet ünlülerinin onayları ve/veya ürün yerleşimlerini içeren bir sosyal medya pazarlaması türü. İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından yapılan Influencer Pazarlaması Anketi’ne göre katılımcıların yüzde 84’ü geçtiğimiz yıl influencer kampanyası düzenledi. Yine aynı araştırmada ajanslar, 2021 yılında influencer pazarlama kampanyalarına ayıracakları bütçeyi artıracaklarını öngördüğünü belirtti. Dünyada ve ülkemizde tüketim trendleri bu kadar hızla değişirken, markalar bu kadar çok ve yüksek sesle, aynı anda konuşurken, aynı internet ünlülerinin farklı ürünleri yerleştirmesinden artık etkilenmeyen hatta sıkılmaya başlayan bir kesim olduğunu da tespit ediyoruz. Bu sebeple markaların belirli influencer’lar yerine kendi marka elçilerini yaratmalarını çok önemsiyoruz. Geleceğin etkileyici pazarlamasının da bu yönteme dönüşeceğini öngörüyoruz. Aynes’in ‘Evdeki Influencer’ projesi de bu ihtiyaçtan yola çıkarak Anadolu’da ‘influencer’ olmaya aday ama yeteneğini ve donanımlarını internet ortamında nasıl kullanacağını bilmeyen kadınlar için geliştirildi” açıklamalarını yaptı.

Proje Nasıl İşliyor?

Mart 2021 tarihinde başlayan ve ilk etabı 6 ay süren projenin ilki tamamlandı. Yarışmaya başvuru yapan yüzlerce kadınımıza birinci etapta, çeşitli alanlarda uzman kişilerle gerçekleştirilen canlı yayınlarla görevler verildi. Projenin ilk fazında, her hafta verilen farklı görevleri eksiksiz yerine getirerek başarı ile tamamlayan, Türkiye’nin farklı şehirlerinde ikamet eden katılımcılar arasından seçilen 12 kişi, 8 haftalık eğitim kampına alındı. Girişimcilik, Dijital Pazarlama, Finansal Okuryazarlık, İş Modeli Kurma Kanvası, Motivasyon, Pazarlama/Satış, Kosgeb Teşvikleri Şirket Kurma, İşveren Markalama gibi on farklı konuda eğitim alan 12 kadınımız başarı sertifikalarını Denizli’ye davet edilerek Aynes CEO’su Murat Hocalar’ın elinden aldılar. Aynı zamanda Aynes markasının elçisi de olan on iki kadınımız üretim tesislerini gezerek, üretim ve ürünler hakkında bilgiler aldılar. Proje’nin yeni dönem başvuruları Aralık 2021 de başlayacak.

denizli güncel haber saraykoy haber
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Binlerce süt üreticisi yararlanacak!
Binlerce süt üreticisi yararlanacak!
Disiplin İş ve İşlemleri Eğitimi!
Disiplin İş ve İşlemleri Eğitimi!